Måndag

Idag var jag och unga fröken Persson och badade med tax och far. Det var skönt och jag blev jätte brun... Haha.

Innan detta hann jag med att titta på Make me a supermodel, Animal Cops(Miami+Detroit) samt Days of our lives. Med andra ord hade jag en mycket givande förmiddag i TV soffan. Men dagen slutade ju inte där, när jag kom hem från badandet slog jag mig ner på min favoritplats och satte på Date my ex; Jo and Slade samt lite löst kraffs på TV4 Fakta. Innebär det att jag håller på att degredera min ålder till kanske 13 eftersom jag tittar på Animal Planet? Ja kanske, men det är så jag tycker om att tillbringa mina ensamma sommardagar. Det är skönt.

Här är en relativt osmickrande bild på mig och herr Jonas. Men det bjuder jag på idag. Min mentala ålder tycks ju faktiskt bara vara 13...


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0