En helt vanlig torsdag

Denna dag har varit väldigt lång. Först skolan vid halv tio för att skriva klart matteredovisningen till imorgon när vi egentligen börjar klockan ett. Sen skola fram till halv fyra då jag begav mig hem för lite tvåmansvist och mellanmål med LolloP. Efter mellanmålet åkte Jag, Holma, Crister, LolloP, Olof och Elias hem till Lilian för att hämta upp Alex med sällskap inför balen som går av stapeln just nu. Inne i Örebro tittade vi på alla fina balpar och drömde oss bort till nästa år då det är vår tur, hoho. Väl hemma efter en mysig bilfärd var det dags att ta tag i det där som kallas träning. Idag avverkades träningen på gymmet alldeles ensam, väldigt hårt men effektivt. Jag kommer nog ha en härlig träningsvärk imorgon, mums. När jag gymmat klart och skulle gå hem mötte jag på en igelkott i kulverten han var alldeles ensam och kändes väldigt dessorienterad där han befann sig. När jag öppnade källardörren försökte han följa med in, så jag fick hänvisa honom ut där han senare fällde ut sina små ben och traskade iväg mot torget. Stackars liten, alldeles ensam i regnet. Jag borde nog ha tagit med honom upp på mitt rum istället, han var säkert snäll.
/cajjis

Kommentarer
Postat av: van slooten

tänk om igelkotten var en hon

2009-06-04 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0