Torsdag

Nu har jag precis duschat och packat klart. Nästan. Jag har lite till att göra innan jag är redo för Karlstad, men jag har en lista att följa så det är lugnt. Tror jag i alla fall.

Nu, när jag åkt, kommer jag hur som helst vara borta hela nästa vecka och veckan efter detta. Det är ju nämligen Oringen då och eftersom vi fortfarande inte är storbloggare som äger varsin minidator komplett med internet så kommer det nog bli lite klent med uppdatering då, men det är en annan femma. Dessutom misstänker jag att det kommer vara mycket klent med läsare ändå eftersom merparten av er förmodligen är orienterare.


Detta är ju naturligtvis för att Cajjsunk är stjärnor. Hoho



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0