Lördag

Oj oj. Det blev lite glest på slutet men kanske kan jag inte enbart skylla på Carin eftersom jag inte dragit mitt strå till stacken heller.

Nu är vi i alla fall hemma hos Joonas i Karlstad och jag sov i ca 3 timmar när vi kom hit. Det är något med detta hus som gör att jag känner ett starkt behov av att sova middag. Mycket mystiskt, med tanke på att det nästan ALDRIG händer annars.

Dock är vilan kort, för imorn drar vi oss ner till Strömstad för sprint SM på Nord-Koster. Förhoppningsvis blir det svårt så att det gynnar mig som är alldeles för dålig på att pina mig själv för att vara bra på sprint.

Nu gäller sömn, jag är inte van att vara uppe så här länge. Har sovit eller i alla fall legat i sängen runt halv tio nästan varje dag denna vecka. Herregud, jag börjar bli gammal.


Lite såhär känns det nu


Elin

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Ja det måste vara något med det huset, för vi tror att du alltid sover middag ;) Men det måste ju vara bra, för då betyder det ju att du kan slappna av där. Eller kanske att det är så tråkigt att du alltid blir trött. Vi ses sen om ni är hemma, för vi tänkte komma förbi.

2009-07-26 @ 12:04:06
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Korvtaxen! Själv har jag varit en usel projektledare. lämnade Eksjö utan att få med mig pärmen med redovisning, utan att kolla att allt var bortplockat och lämnade dessutom nyckeln till fel person. Hujedamej!

2009-07-26 @ 12:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0