Etapp 4

Etappen innan det stora jaktstarten gick av stapeln idag. Denna dag hade vi båda två tidig start vilket innebär spårning i skogen, vilket i sin tur leder till lite längre tider än sent startande. Det var enbart därför som vi var x antal minuter efter de bästa. I våra matcher står det nu 3-1 till mig när vi ska ladda inför morgondagen.

Idag har jag sprängt min inflamerade då med en vass nål och ut kom en grön härlig tjock korv, flera centimeter lång. Det är mysigt och gör ont, så nu har jag bandagerat in tån med linda och sprit. Dessutom har jag även idag hunnit med att ha samtal med Håkis för att muntra upp mig lite och få lite tips inför min framtid och summera de senaste veckorna i träning. Jag hann även med att leka med Elin och Joppe på c-orten det var mycket roligt och de hälsar så mycket till bloggen.

Nej dags att "ladda" för imorgon, vi kommer vinna.

/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0