Etapp 3

Frågeställning: 
- Varför är vi så dåliga?
- Varför är det så bökigt?
- Vart är formen?

Dessa frågor kan vi ställa oss och fundera på ett tag. Varken jag eller Elin får ihop det. Jag är lite mer nöjd än föregående dagar då jag inte sprungit bort mig lika mycket idag som de tidigare dagarna men jag var ändå dålig idag, Elin var väl i stort sett lika bra hon och sprang också lite extra svängar vid kontroll två som mig.  Idag svek inte bara orienteringstekniken oss utan även kroppen. Det gick knappt att springa idag, antingen var det syret och andningen eller så var det våra muskler. Jobbigt var det iallafall och sakta gick det.

Idag drog jag igen det längsta strået och piskade Elin i skogen, så nu står det 2-1 i matcher och jag har även gått om i totalen och leder nu i totalen med 6 minuter över Elin. Men det är inte över förrän det är över. Imorgon väntar en vilodag sen är det medeldistans och etapp 4 på torsdag igen. Då ska vi vara på hugget och springa riktigt bra.

Cajjis (och Sunkis på distans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0