Olika

Japp japp. Så har man överlevt första skolveckan på två dagar. Det gick bra. Speciellt idag när vi inte hade någon sista lektion utan bara matte där vi höll på med miniräknarna. Det var skönt.

Jag och Carin har idag även fixat en skattjakt till Rebecca. Det var trevligt. Hoppas hon hittar den. Annars är allt meningslöst. Men det gör hon nog, hon har ju orienteringsskills.

Imorse städade jag även vid granen, det blev mycket barr. En knapp MQ påse full. Oj oj oj.

Snart kommer Jonas och jag borde packa upp min väska som står på golvet, men det är Days of our lives så jag kollar på det istället. 4 av 5 lätt.



Granbarr

Ledsen gran

/Elin och Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0