Söndag

Jaha. Idag har det inte hänt mycke. Jag har träningsvärk överallt. I armarna, i rumpan, i tuttarna, i benen och i ryggen. Det är något fel med mig. Detta av innebandy misstänker.

Nu sitter jag här och tänker på hur stolt jag är över att vara kamrat med Carin. Hon har nämligen inte bara vunnit pokertävlingen i bussen från sälen, utan även kisstävlingen. Jag kan inte beskriva de känslor jag fick när hon berättade det. GRATTIS!!!

Nu sitter jag och lyssnar på Miami Ink, tror jag. Kul kul.

Jag börjar även bli nervös att de ska skicka ut mig på reklamutdelning imorn på posten. Vilket skulle gå riktigt dåligt eftersom jag inte vet vad gatorna heter. Det är läskigt.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0