Posdt

Dagen börjades med att jag nästan, men bara nästan, somnade på min rast när jag läste tidningen. Sen kom min, ehh chef? och meddelade att idag skulle jag minsann inte vara med honom utan istället få göra något annat, jag skulle få cykla med en annan snubbe. Detta gick jag in i med lätt sinne, det är ju inte så jobbigt att cykla.

Så tänkte jag ända tills jag kände vikten på min cykel. Den vägde minst ett ton och hade inte gått att rubba om jag inte varit så stark. Dessutom var den nog lite schleten och röten i kanterna, för sadeln gick att snurra på när man satt på och steg på. Styret var inte det mest fasta styre jag träffat heller. Det var också sladdrigt. Men jag lyckades bemästra cykeln, och till och med genomföra utdelningen felfritt. Nästan.

Jag hittade även en kul skylt på en brevlåda, det stog ingen reklam. Fast så här: Nejk! Ignen reclam takk! Jag tog en bild, men eftersom min man är på arbetet så vet jag inte vart sladden som man kan sätta mellan datorn och mobilen befinner sig. Ni får nöja er än så länge.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0