Pauuuuuus

Japp japp. Nu är jag åter efter en mindre viloperiod. Nyår spenderades i Älvdalen, mycket trevligt. Dock var jag tvungen att ta en sov-paus när klockan var halv tio då jag var ovan vid att ha så många barn runt omkring mig, Jonas har nämligen nio kusiner.

Nu har vi tagit oss hem till vackra tullinge där vi idag funderar på att åka till Skärholmen och kolla lite. Fast det blir vid en senare tidpunkt, när pappa har kommit hem med bilen och när vi har varit ute med taxarna.

Jag har även under denna paus lyckats bli förkyld. Det är något mycket stort för mig då jag aldrig blir det. Nu sitter jag här med ont i halsen, en mycket snorig näsa och kli i öron och hals. Det sista är mycket irriterande, eftersom det inte går att klia på något av ställena.

Elin med Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0