heeeeeeelg

jag har överlevt även denna helg på annan ort än där veckorna utspelar sig, en fin helg med träning och fika dock inte lika fint att jag offrat bort nästan två timmar av helgen på matte, men nu är den gjord och jag ligger inte efter längre det är skönt!  idag har pappa lärt mig att valla längdskidor eftersom att jag måste göra det själv när jag och x antal tjejer från olgy åker till fjällen i veckan, så nu kan jag allt från blåextra till klistervalla, grymt! ikväll kröner vi även veckans babe vecka 4. hmm, nomineringarna är många och konkurrensen är stenhård. nej nu ska jag fortsätta packa alla varma kläder jag hittar till fjällen. favoritklädesplagget i packningen blir absolut mammas stickade långsockar som går upp till låren, varmt och gott.
tjingling!

carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0