friday

nu har även jag som går enve avklarat terminens första skoldag, det hela avklarades relativt smärtfritt och snabbt med endast två lektioner, skoldagen avslutades med att jag tillslut fick reda på att jag fick vg i engelska vilket både är helt underbart och helt orealistiskt men gud var med mig idag så nu är jag glad. egentligen tänkte jag först inte åka till skolan idag eftersom att det bara var en dag i skolan sen två resor, en till hallsberg och en hem från hallsberg till finspång och det verkade jobbigt men jag hade turen att min supergranne jannebanan skulle jobba i örebro så han skjutsade mig från dörr till dörr, lite privattaxi är alltid lite vardagslyx.

klockan är snart mycket och jag ligger nu som en död flodhäst i min säng efter all glass jag mosat i mig ikväll under lets dance. nej nu är det dags att somna in och vakna upp för en underbar helg. imorgon ska jag äntligen spendera lite tid med evelina också, det var ju typ bara hundra år sedan, men som sagt bättre sent än aldrig.

carin 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0