Onsdag

Gårdagens bak blev kladdmuffins, gotte. Vi gjorde ett utmärkt jobb, dock blev det ca tre för mycket innan träningen så de var på väg upp under 100 metersintervallerna. Dessa har jag även funderat mycket på, om man är orienterare vad får man då ut av att springa 20 st 100 metersintervaller? Det kändes lite ovärt, men det är ju inget jag vet något om så därför sprang jag glatt. Efteråt  höll jag på att avlida i soffan, men Jonas räddade mig genom en muffins. Den var muchos god. Sen fick vi även en halv semla var också. Gotte gotte.

Idag har vi inte gjort något vettigt alls, vi lagade mat, skaffade datavirus som tydligen inte finns, och så har vi tittat på tv. Aktivt.

Jag vill också be om ursäkt för alla dessa tråkiga "idag har jag"-inläggen, men jag är itne mer intressant än så. Men frukta icke, trogna läsare, Carin är snart tillbaka och återupprättar ordningen. Jag är bara typ reklamen mitt i programmet. Hahaha 

Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0