Dagens trevliga elin

Dagen börjades med ett vackert sångogramfrån min älskade vän Carin. Mycket vackert framfört av evelrådet. O ja.
Sedan blev jag på så bra humör att jag först hjälpte en tant på tåget att ta ner sin jacka eftersom hon frös. Sedan gav jag min plats till en mamma i en familj på fyra så att hela familjen skulle få sitta ner, vilket innebar att jag fick stå. Sen, höll jag upp dörren för en gammal tant på stationen. Jag kände mig mycket trevlig, tills jag insåg att detta inte var så speciellt snällt utan bara vanlig hövlighet. Detta ledde mig till frågan, är jag alldeles för osnäll i min vardag eller är alla så? Hmm. det tål att tänkas på.

Nu har jag börjat lovet med en tripp runt Molly med taxdjuren samt en middag med min mor och far. Jag har även tittat på en liten del av Ronja med pappa. Mycket bra film, speciellt rumpnissarna. Jag skulle vilja skjuta dem.

Nu sitter jag och fryser i källaren eftersom det inte är någon som vill titta på CSI utan istället Lets Dance eller någon grej med mr Cash på tvåan. Not my kind of cup of tea som Ulla Skog(?) i Yrrol skulle sagt.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0