Torsdag

Nu sitter jag pinsamt nog och tittar på Paradise Hotel, något jag i smyg skäms över men just nu inte låtsas om. Jag har varit så sjukt busy, eller nästan, med att träna och plugga matte C att jag inte haft tid att sitta här och slö kolla så mycket som vanligt vilket lett till skräpserie abstinens.

Imorn har jag alltså kursprov i matte C, något som inte lockar så sjukt mycket. Dock är det något som jag måste göra för att få plugga vidare. Eller kanske för att få vinna 25 000 kronor i månaden. Det skulle sitta riktigt fint som avslut på kursen matte C.

För att väga upp för min tråkighet ger jag er detta klipp, som Jonas hittat åt mig och som jag tycker är ganska kul.




Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0