Onsdag

Ja det må hända att elevhems-skvallret saknas men just för tillfället kan vi inte göra något åt saken eftersom vi ska ut och träna om 20 min. MORGONTRÄNING!

Dock jag personligen lite svåra tider just nu. Jag hittar nämligen ingen buff. Jag vet att jag sett den, och så klart lagt den på ett smart ställe. Men var det här smarta stället är tycks jag inte komma på. Jobbigt läge. Men som man säger; the search goes on.

För övrigt fick jag mitt matteprov resultat, och poängmässigt var jag två vg poäng från mvg dock förmodligen utan solar. Hur fan detta hände är ett mysterium. Jag är i chock. Men det känns som om jag lättat från marken eftersom jag slipper gå runt och vara nervös längre.

Nu, buffjakt!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0