Måndag, Bruksvallarna

Jag känner medlidande till Carin, eftersom jag ofta upplever samma sak i Hallsberg. Det är ofta någon som använder mitt rum som dumpningsplats, vilket är mycket märkligt eftersom det bara är jag som har nycklarna dit. Det är sällan någon som städar efter sig, och det slutar ALLTID med att jag måste ta upp efter alla andra som sprider sina smutsiga träningskläder på mitt hallgolv. Ajabaja.

Idag var det så kallt att det var skidvägran för hela familjen. Dock blev det för egen del en liten snöpulsrunda runt huset med kameran i högsta hugg. Solen sken och det var himla fint ute. Taxarna tyckde dock inte samma när de en timme senare blev utsläpade på pulsning. De frös och var inte glada.








Elin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka jäkla pussys ni är, vi körde för fan 16 kilometer /Johanna & Jossan

2009-12-28 @ 15:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0