Måndag

Min dag har varit förvånandsvärt lik Elins dag, fast jag har varit på lite mer sydliga breddgrader. Jag började dagen med lite julgransförsäljning vid Viberga. Jag hade med mig Jonas och vi lyckades sälja hela åtta granar. Efter det blev det lunch framför tvn och Hitta Nemo, Jonas hade faktiskt inte sett den filmen, helt stört. När klockan började närma sig femslaget kom pappa hem och då blev det vallning av skidor. Efter vallningen begav vi oss mot Grosvad och skidspåren, där det blev åka av. Dock är jag nog mer som Anna Haag i skidspåret istället för Kalla, kanske även mer åt Petter Northug hållet, det ni! Efter mina fyra varv blev det varm saft och hemåkning i bilen. Väl hemma var det middagsdags och kvällen har nu avslutats med julgodis-bakning. Det var jag, Jonas och Eric som var tappra bakare. Så nu står det fullt med julgodis ute på altanen, mums!

Nej dags att sleepa snart, och invänta träningsvärken från skidorna. Mjau!

/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0