Fredag, Bruksvallarna

Ja här i Bruksvallarna är vi inte så aktiva att vi bloggar på självaste julafton men eftersom Carin gjorde det så spelar det ingen roll känner jag.

Idag så har jag varit ute och åkt skidor, 17 km blev det så nu är jag redigt trött. Jag hade tänkt sova, men sen skulle pappa ha hjälp med att sitta på en planka som skulle sågas. Jag var sjukt bra på att sitta, så bra att jag fick ha på mig en hjälm. Den var orange.

Igår var det jul och vi firade med att åka ut med taxarna och grilla i öppna spisen. Sen drack vi glögg och öppnade julklappar. Det var trevligt, och jag fick en himla massa fina grejer.

(Här ska vara en bild på Bosse när han sover på rygg, men eftersom blogg.se tydligen inte vill samarbeta så kan ni istället läsa denna text)


Elin

Kommentarer
Postat av: Klara

blev det nån kamera? :)

2009-12-25 @ 18:33:16
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0