Tisdag nr3

Nu har jag ätit lunch, dock var detta något jag önskade göra redan klockan tio men blev då förbjuden av syster mig som sa att jag "absolut inte får äta nu!! Då blir du ju hungrig till middagen.". Men nu är jag som sagt var mätt och nöjd och glad och återigen placerad framför tvn. Dock är det snart dags för mig att förflytta mig upp till rummet för att fortsätta packa till Hallsberg. Ett så kallat nödvändigt ont. Mycket tråkigt men det måste ju tyvärr göras också.

Senare ska jag upp till klubbstugan och gå på elitmöte. Detta ska bli mycket kul. Eller nej, vem försöker jag lura? Dessa möten brukar ofta ha en tendens att bli mycket tidsineffektiva. Fast jag har ju inte så mycket annat att göra så det spelar väl egentligen ingen som helst roll kan man tycka.


Här är vår julgran i januari, lite ledsen var den allt


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0