Måndag

Nu har jag kommit till rätta här i mitt nya vackra rum här  Hallsberg. Dock saknas det en datorsladd av rätt längd då jag blivit tvungen att ställa datorn vid sängen för att kunna använda den. Och sängen har blivit utflyttad från väggen en halv meter. Detta känns lite lustigt.

Igår så hängde vi massor. Vi hängde helt sjukt mycket. Lite bus hann vi med, förmodligen tillräckligt för att tanten på fyran skulle bli arg, men hon har inte sagt något än så vi, eller i alla fall jag, väntar med spänning.

Snart kommer nog Carin hem och vi ska iväg till God Smak och fika med Lilian och tjejerna eftersom Lilian flyttar i eftermiddag. Dock måste jag köpa en sladd först.


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0