Torsdag

Nattens skönhetssömn var välbehövlig. Nu är jag både vacker och inspirerad att skriva massor. Herregud så fantastiskt.

Fast innan jag kan börja med att vara vacker och inspirerad så måste jag ju så klart titta på Days of our lives. Det är muchos spännande just nu, och jag har bara tid att meddela detta eftersom det är paus.

Något jag insett idag är att jag förmodligen utvecklat någon sorts pykisk allergi mot att sola. Det är så fruktansvärt tråkigt att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Man blir varm och svettig och sällan blir man brun. På sin höjd klarar jag av att bli lite rosa, och detta förvandlas aldirg, ALDRIG, till brun färg.





Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0