Tisdag nr2

Nu är rummet nästan helt fint och vackert, lite väskor som jag ska stänga bara, eftersom jag är så duktig och har packat rätt mycket till hallsberg nu. I stort sett alla mina kläder ligger i en resväska nu, och större delarna av mina träningskläder befinner sig också på plats i en väska. Dock är det lite småfix som ska tas med också. Men det går fort att ordna.. Tror jag kasnke.

Idag blir det träning, dock lite osäker på om jag verkligen vill springa korta intervaller. Får se vad det blir för något, annars kör jag nog egna 4minutrare. Kul träningsform, nej. Faktiskt inte. Dock är det ju himla bra, och dessutom går det över rätt fort.


Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0