Onsdag nr2

Det visade sig att förra inlägget hade alla fel gällande mina framtidsplaner. Det blev varken vatten eller mjölk, inte den bok jag tänkt läsa eller Det bästa. Allt det andra har jag glömt med det var nog också fel.

Istället tittade jag på när mamma gjorde potatis och purjolöks soppa. Jag hjälpte till och med till lite grann när jag borstade potatisen och gjorde tunna bitar av den i food processorn. Jag var med andra ord mycket aktiv. Sen läste jag en annan bok av Marian Keyes istället för Anne Holt. Innehålls mässigt är det rätt stor skillnad, eftersom sistnämnda handlar om folk som dör och den första egentligen bara är en massa text. Men det gör inte så mycket.

Här är en gamal bild när jag var nästan svarthårig
och hade betydligt längre hår än nu




Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0