Onsdag

Nu är jag vaken och glad efter en natts skönhetssömn. På tvn går Days of our lives, och på bordet ligger den icke innehållsrika boken som det tagit förvånansvärt lång tid att läsa ut. När jag var hos Jonas senast läste jag ju tre böcker på två veckor. Den farten har jag i alla fall inte hållit här. Men nu är det inte långt kvar, kanske 100 sidor eller något. Om jag är aktiv idag kan jag nog ta mig igenom det.

Dock vet jag inte när detta ska hända eftersom jag nu bestämt mig för att baka. Vet inte vad än, men något ska det bli. Fast jag är mycket lycklig nu när muffinsbilden flyttats ner och ersatts av en på någons dagens outfit. Det känns rätt skönt.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0