Måndag 2

Nu har jag fått in klagomål på att vi uppdaterar för sällan. Men då ber jag dig kära syster att tillhandahålla en dator som har bra batteritid samt internet. Om den tål vatten är detta en fördel, och om den inte är jätte tung vore också snällt. Tack.

Nu tittar jag hur som helst på tv i källaren, eftersom både tv och boxer på övervåningen numera befinner sig på hemlig ort. Jobbigt värre för mitt Days of our lives beroende. Men detta duger det också. Tack kära syster för att du ställer ditt rum till mitt förfogande.



Elin

Kommentarer
Postat av: snabbköpskassörskan

Tur att vissa är så otroligt fotogeniska så att det nästan är farligt alltså! Americas next topmodel nästa typ.



PS. Ska se vad jag kan göra ang. dator, har ju fortfarande några kastruller att bränna upp, tidskrävande aktivitet det där vet du...DS

2009-08-03 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0