Måndag

Idag är jag uppe med tuppen, detta mest på grund av att Telia, som har för vana att sms tracka mig vissa stunder, gjorde det igen. Ett sms allt för tidigt för att berätta någon som inte ens var nästan intressant. Detta gjorde mig ett tag lite arg, eftersom jag inte lyckas lista ut hur man får dem att sluta med detta, det går att göra något men jag har inte orkat försöka fixa det. Så jag får väl rent tekniskt sett skylla mig själv.

Dock ger detta mig chansen att titta på Mean Girls och sitta och mima med hela tiden. Något som i vanliga fall brukar irritera mina med-tittare, men eftersom jag är själv nu så slipper jag det.

Idag fyller dessutom Jonas syster Malin år, grattis till henne!

(Här skulle jag då haft en bild på Malin,
men eftersom jag inte har det så får detta duga)



Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0