Lördag

Nu är även jag hemma från Rimforsaskogarna där Östergötlands lång-dm gick av stapeln. Jag knep till mig en silvermedalj så det ska jag nog fira med lite kladdkaka senare. Tyvärr kan jag inte åka upp till den kungliga hufudstaden och deltaga då tiden dras tillbaka till ljuvligt åttiotal men jag ska tänka på dem hemifrån. På tal om ingenting så hittade jag världens längsta gurka ute i vårt växthus förut, jag skämtar inte om jag säger att den var 50+ cm i längd och säkerligen 20+ cm i omkrets, den ni.

Ikväll kommer Jonas2 förmodligen hit till Fimpen, vilket blir kanon kul. Nej nu ska jag klappa lite på Essy som komit hem idag från sin hundsemester och därefter ska jag trycka ner mig i soffan framför Finnkampen.

/ Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0