hihi

Nu är jag lite mätt i magen av all ost och allt kanelknäcke jag ätit hos Elin. Snart ska vi ner till ica och uträtta dagens ärenden vilket kommer bli mycket trevligt. Ikväll är det tacoskväll en våning upp, bra tycker jag! Och därefter fortsätter nollningen av våra nollor. Idag var det förresten morgonträning (olgys första), det var faktiskt helt okej, bara jobbigt att gå upp ur sängen men sen när man väl kom upp så var det riktigt skönt ute i morgonsolen. Dock så gick jag bara idag med Elin eftersom vi är sjuka, även Klara anslöt till vår promenadgrupp när hon insett att även hon var sjuk. Mer morgonträning åt folket, jag vet att jag kommer tröttna på det när det blir kallt och mörkt men just nu är det skönt.

Nej nu kallar Ica och Majsan. Hejdå

carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0