Hemkommen

Nu är jag hemkommen efter en vecka i medelhavsklimat. Veckan har erbjudit allt ifrån togakväll till trampbåt.
Det har varit en galet rolig vecka och jag ska säga som ett gammalt ordspråk säger: En bild säger mer än tusen ord, så för att sammanfatta resan kommer jag bjuda på härliga bilder lite senare när jag fått tillgång till alla ungefär en miljon bilder. Hemkommen och sjuk sitter jag nu och är lite rädd över att jag fått svininfluensan, ont i halsen, förkyld och feber kanske inte är det bästa? Om jag nu har det vilket jag inte tror eller hoppas på så har även de andra tjejerna det så då kan vi svininfluensa ihop.

Nog talat för nu, dags att packa upp väskorna. / Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0