Fredag nr2

Nu har jag kommit hem och hunnit både äta middag och umgås med taxarna och mor, far, malin och dan. Mycket trevligt. Jag har även hunnit med att lägga in musik på mammas nya iPhone. Det faktum att hon skaffat sig en sådan har hon blivit hånad för hela eftermiddagen och det faktum att hon från början inte kunde svara telefon blev hon ännu mer hånad för. Men det har vi slutat med nu.

Imorn är det lång DM som gäller och jag ska ut och springa fort som blixten i skogen. På kvällen är det sammankomst i klubbstugan eftersom Karro fyller år. Jag måste bara bestämma om jag ska fixa mig där och äta där eller göra något av det eller båda hemma. Mycket svårt val. Men snygg kommer jag vara i alla fall. Sitter redan nu och känner in nya nagellacket och delar av morogndagens outfit. Härligt härligt.


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0