Onsdag

Nu sitter jag åter i soffan med mammas dator. Idag går disskusionen till game boyens magiska värld. Dock är samtalsämnet på väg att bytas till till något annat, allt efter att vi börjat prata om priset. Nu om hur man prutar, och vad jeans kostar utomlands.

Idag snöade det, vi åkte 1.5 km uppför framt till ett vindskydd där vi grillade korv. Efter en hel del om och men så gav jag och pappa iväg hemmåt. På vägen hem ville Felix inte samarbeta, han satt fast runt min midja, och för att göra en lång historia kort så slutade jag med halva överkroppen i en snöhög när Felix försökte dra sig loss från mig. Jag blev mycket mycket arg och skrek diverse saker på honom som jag tror att han inte förstod.



Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötdavve

2009-04-12 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0