torsdag

jaha då var snart torsdagen över och elin har lämnat mig i hallsber för att åka ner till skåneland och springa. idag har jag varit ute och powerwalkat med elin i hallsberg och joggat i tio minuter, vilket innebär 5 min längre jogg än igår, jag är verkligen på g, jag och elin kände oss som gamla pensionärer som var ute och vandrade i vårsolen och joggade små intervaller och gick när det började bli jobbigt, eller så kände vi oss snarare som unga flickor som kommit på att de vill förbränna fett och har läst i tidningar att powerwalk är bra.

när vi promenixat färdigt gick vi till ica, och idag slog vi på stort och köpte både cosmopolitan och veckorevyn, inte illa. och nu sitter jag här i klaras rum med min veckorevy eftersom elin och cosmopolitan har åkt. så nu har ja hjälpt klara med en packningslista inför helgens tävlingar, ska nog strax hoppa in till mig och bädda ner mig för imorgon ska jag träna mitt första pass på x antal veckor på morgonkvisten, både hurtigt och ambitiöst.
lev väl /cajjis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0