tisdag2

Nu har vi än en gång klarat av ett riktigt sjukt långpass på fjället. Dagen började med en tur bort till Ramundberget där vi tog liften upp och körde vidare till våffelstugan. Sen när vi fått i oss lite socker så åkte vi vidare i spåret fram tills det svängde och vi tog oss utanför spåret, off pist som vi riktiga skidproffs säger. Där åkte (läs:gick) vi uppåt och så var det "bara över nästa ås". Fem åsar i rad. Efter detta var jag safitgt trött i benen, och resan nedåt började.

Nu har jag en riktigt schysst google- samt pannbandsbränna. Jag hoppas det försvinner innan jag kommer hem till Carin, annars kommer hon få sig ett gott skratt. Fast vem är jag att neka något lite kul?


Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0