Onsdag

Här sitter jag och kuckelurar. Anledningen till detta är att jag är mindre glad. Denna gång på det jävla ranking systemet som finns i orienteringen. Det är så att när man är ny i en klass så får man subjektiv ranking baserad på förra årets bästa resultat för er som inte vet. Denna kan man sen ligga och glida på resten av säsongen trots att man gör sämre resultat.

Nu är det Jcup och jag får inte springa på söndagen, det får inte ribban heller. Jag är väldigt mycket mindre glad över detta. Främst för att det går så bra på träningarna men jag kan inte prestera. Prestations ångest kanske? Haha.

Idag har vi i alla fall varit hos Lilian och fikat med tjejerna, det var gotte. Jag fick även känna på ormskinnet som hennes orm fällt.


Nu ska jag också sussa,
Elin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag får subjektiv i år :D

2009-04-23 @ 07:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0