idag

Nu har vi klarat oss två dagar här i Hallsberg utan större snedsteg. Det enda var väl att jag var dum nog att välja att springa testbana i Skåle idag. För er som inte vet vad detta innebär en bana på fyra kilometer i skogen ute vid Skåle. Jasså, detta låter inte så farligt hör jag er tänka. Men tji fick ni, när jag berättar att det visst är farligt. För på väg till trean har man en höjd som mer är ett berg att klättra snarare än springa uppför. Jag var på god väg att lägga mig ner och ge upp, men som tur var hade jag Crister efter mig som peppade.

Nu ska jag skriva på en grej till skolan och sen städa fisken och sen gå ut och titta på när de försöker grilla. Det kan bli kul.


elin och jonas från sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0