Fredag

Här sitter jag mitt i städkaoset som pågår. Mor torkar golven som jag har damsugit och fader min opererar med något på toan. Taxarna trippar lungt omkring i takt med Beach boys.

Första dagen på hela lovet som jag sov enda till nio. Det var mycket skönt, dock jag var sjukt trött ändå. Detta medförde en hel del sura miner när vi var ute och åkte lite skidor borta vid Ramundberget. Fast mest berodde min mindre-gladhet på att föret var helt superkasst. Det gick liksom inte att ta sig framåt eftersom allt var så mjukt. Och jag kunde ju inte staka för jag är för klen så det blev skate i den ofördelaktigt mjuka mittdelen.

Imorn tar vi ss hemåt och på söndag+måndag är det tävling för att bättra på rankingen eftersom jag nu sjunkit ner till en inte så smickrande 69onde plats. Inget fel på just platsen, bara på en del människor som glidit in före mig. Men detta ska ändras som sagt var.


Thank you for listening, over and out.
Elin

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag vet! Men det var ju sommar, man kan bli det då ibland har jag hört :)

2009-04-10 @ 21:19:27
URL: http://livetenligtklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0