Torsten

Wohoo, Marvita åkte ur från top model. Helt rätt nästan, dock ligger Whintey och Fatima högt på åka-ut-snart-listan. Hetast och coolast är Claire. Hon är mamma, vi tycker om mammor. I alla fall våra.
Dagens träning gick i Finspång, Carins hemstad. Mycket fint var det där. Jag var biff och tillsammans med tränar-Maria var jag den enda på 6 km. Stolt som en tupp, som Jonas så vackert uttryckte sig. Det jag är om möjligt ännu stoltare över är att ha klarat hela banan utan att missa mer än bara lite.
Nu planerar vi om hur vi ska kunna kuppa lite på morgondagens Olgy-kort. Slipper dock alla fula klubbtröjor, vi känner oss så töntiga i dem. Eftersom alla inte kan ha fina Uddevalla tröjor:( Vi vill också vara häftiga percis som Bejjan.
Och för att fortsätta på spåret Bejjan, är det så synd om henne nu att hon förtjänar ett speciellt omnämnande. Hon har fått unrinvägsinfektion. Igen. Efter en helg. Dumma Baborska på vårdcentralen, säger jag. Aj aj aj.

Nu ska jag sova, och drömma om alla älgar som fanns i dagens mat också. Eftersom vi åt gårdagens mat idag igen.. hmm..

ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0