sjuk och the sims

idag var det min tur att må mindre bra och vara hemma från skolan. alltid lika kul med migrän dessutom tror jag att jag börjar få ögoninflammation, yes! innan elin sprang till skolan imorse kom hon in till mig och gav mig the sims complete collection, så nu är det installerat. fan vad kul det är med the sims, det är verkligen underskattat. så nu har dagen gått ganska fort när jag har suttit här insnärjd i mitt duntäcke, glasögonen på och ullsockar i sängen framför the sims. som tur var slutade elin tidigt idag, så hon kom hem och gjorde mig sällskap och tog över spelandet medan jag tog mig en tupplur från det hårda spelandet.

snart är det lunchdags, och idag är elin en pärla och fixar lunchen. det blir chips till lunch, wei! jag tror att vi startar det där med förbränning och kaloriblogg något annat århundrade, det kanske inte är vår grej trots allt. nej nu kallar tvn, lunchen, marre_sand och elin på mig, time to go! 


mjau / cccaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0