Promenad

Har varit ute och promenerat taxarna för ett tag sen, apjobbigt när Bosse ville bakåt och Felix ville framåt. Undra om de gjorde så bara för att jävlas, om de hade kommit överens om att göra det för att vara dumma. Det tog i alla fall minst 20 minuter längre att gå den korta biten runt Falkberg. Herregud.

Har även haft ett samtal med min kära fader om att åka till Karlstad på torsdag. Han har planer på att ta 6.33 tåget. Jag är mindre sugen, men vad gör man inte för lite resesällskap? Fast det lutar nog mot att ta något av de lite senare tågen. Men man vet aldrig.

När jag har suttit färdigt i soffa, eller snarare om, så ska jag ta tag i företags ekonomin och skriva frågor och hitta ett företag som jag kan ställa dem till. Ska bli mycket spännande att se hur det går. Oddsen lutar mot dåligt. Haha.

Och för att avsluta detta inlägg så skickar jag lycka till till min partner in crime, Carin som nu är och kör bil hos bilskolan i Finspång. LYCKA TILL:)

4-evaah er, Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0