friidrottsKM

idag går friidrotts KM av stapeln på olgy.jag kan inte minnas den som en tradition
då det aldrig blev något friidrotts KM förra året hur nu det kan komma sig? hmmmm :)
sorgligt nog är jag fortfarande sjuk, jag håller på och hostar upp hela halsen och nu har även mina
baciller hoppat (förts över) till elinpelin, stackars lilla flicka. hon skulle ha hållt sig på
avstånd från mig, vilket är mycket svårt att göra när det gäller våran relation.
så nu får vi ta på oss mössa, vantar, varm jacka och halsduk och bänka oss
som supportrar och funktionärer nere på vallen, om ni har tur dyker det säkert upp någon sexig
bild senare idag på någon tajt sprinterrumpa, ha det bra ! ciiaaaao !

/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0