dålig lukt och människohandel

nu har jag varit inne i elin och mitt kök för att styra upp en tallrik yoghurt såhär
på morgonkvisten, och väl inne i köket möts jag av den härliga doften. eftersom att man
inte kan ta doftkort och lägga upp får jag beskriva doften, en ganska bastant blandning mellan
pizzalukt, fisk, ruttet, matrester, smörlukt och instängt. doften verkligen tränger upp i näsan och
man vill nästan bara kasta sig ut därifrån, kanske är detta ett tecken på att varken jag eller
elin är särskilt pedanta, dock är vi väldigt trevliga ändå. hur som helst kanske någon borde
ta tag i städningen, kanske det var min tur den här veckan? men jag var smart och sålde bort
min städning i köket till elin för 17 minuters massage igår, så grattis elin köket is yours.
jag lovar att städa det nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0