viktiga saker

Nu har även jag och elin blivit utmanade av Klara Lovisa Hall att fylla i sju vardagliga eller galna saker om oss själva. Eftersom att jag och elin befinner oss på delad ort denna helg så börjar jag med mina saker sen tillkommer elin med sina saker lite senare denna afton. Elin får även äran att välja 5 stycka nya utmanare.  /caaaaarin

1. Jag kan nudda näsan med min tunga
2. Jag gråter alltid till lejonkungen.
3. Jag har inte en enda kusin
4. Jag har en tendens till att ställa in tomma kartonger i kylen, tex tomma mjölkpaket.
5. Jag har tappat min stortånagel 6 gånger
6. Jag måste ha créme fraise till nästan allt jag äter
7. Jag kan alla "Heja björn" utantill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0