tisdag

nu är jag äntligen klar med allt plugg, så skönt. all biologi är skriven och jag har räknat ifatt i matten, bra carin. elin och de andra är duktiga och tränar ikväll så jag är hemma och agerar hemmafru vilket innebär allt från tvätta till laga mat. ikväll ska jag bjuda min bra hälft på tacopaj och päronsaft, vilket jag hoppas hon kommer uppskatta. förövrigt så har vi varit ute på en vinterpromenad i snön idag, vi begav oss bort till kupan och spanade lite, samma affärsbiträde som sist och hon var även denna gång så lycklig att se ungdomar där och stolt över sin son var hon idag också. jag och elin har förresten tagit tag i julpyntningen idag och börjat lite smått, så nu hänger det guldiga stjärnor i köksfönstret, och änglarna har också tittat fram. nu saknar vi bara våran efterlängtade julgran som vi ska ut och hugga nästa vecka. nej nu är det dags att förvandla älgfärsen till tacopaj.

puss/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0