promenera lite mer, tjockis

dagens händelse är helt klart när jag, elin och bajsis är på väg hem från styrkan. eftersom det är a lot of snö
på våra gator i denna vintertid vi nu lever i går vi lite mer i mitten av vägen än i kanten där all snö ligger upplogad.
då vi plötsligt möter en äcklig såndär gammal raggarvolvo med en äcklig förare och förarens feta tjej, jag kan lova att hon går fordon. det enda de kan är att åka runt i deras fula bil och sladda och lukta äckligt så de gasar på med plattan i botten och bränner förbi oss på gatan och skriker: men gå inte mitt i vägen då puckon! elin är snabb i munnen och svarar tillbaka men kör inte så jävla fort då. när elins kommentar hoppat ur hennes mun bromsar volvon tvärt in och backar tillbaka till oss och säger återigen: men gå inte mitt i vägen då dumhuvude. denna gång är inte elin riktigt lika vänlig utan hugger tillbaka med: promenera lite mer tjockis! själv stod jag och bajsis helt förvånade och gapade som små fågelungar skyddade av våran svanmamma elin, och elins murderface det är värt en del kosing må jag säga.

/carin

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahahah

2008-11-25 @ 17:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0