Prison Break nördar

Eftersom jag är en så fruktansvärt snäll vän/flickvän så har jag laddat ner prison break 4 avsnitt 9 och 10 till Carin och Jonas. De sitter nu och myser tillsammans inne i vardagsrummet, och jag har tagit Carins dator eftersom Prison Break bara är för nördar.

Så här sitter jag själv och lyssnar på mys/gråt musik och funderar över vad jag ska skriva för att lyckas med det svåraste någonsin, att nämna Johanna Kajsa Persson inte bara en, inte två, nej hela TRE gånger i rad i denna blogg. Det är en mycket svår uppgift som jag tar på största allvar. Jag kanske kan säga att Johannas mor har varit fruktansvärt duktig och svarat på de frågor som jag skickade till henne på ett så sjukt bra sätt att jag i princip bara behöver skriva av dem för att få en fin uppsats. Det är ju rätt gött måste jag säga.

Men åter till detta alldeles fantasiska som händer. För att fira detta historiska tillfälle ger jag er en sexig bild på henne. Bilden föreställer hennes "gårdagens outfit"

Johanna har på sig: Sjukhusdräkt från Landstinget, strumpor från HM och inga underkläder.


Tack för mig.
Elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA ja man ser ju till och med mina strutpattar;)

Ni är gulliga 3 inlägg på rad, HELT SJUKT!

2008-11-13 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0