Lights and music on my mind.

Har precis varit ute med taxarna, och det var en kamp. Höll på att ramla i en backe som var sjukt isig och slå ihjäl mig. Och Felix drog och drog och drog. Men jag överlevde.

Höll på att slå ihjäl mig förut när vi tränade också. Skulle hoppa över en vägbom, och skulle precis ta steget över när foten jag står på bara glider iväg. Var rätt nära på att göra en syster2.0 och slå i huvudet i bommen. Men det gjorde jag inte.

Har laddat ner Lykke Li idag också, muchos bra måste jag säga. Riktigt bra. Jag är lite posetivt överraskad, precis som jag blev med Cut Copy för ett tag sen. Nu önskar jag bara music from the oc mix 6 för att samlingen ska bli komplett. Haha.

Senare är det Hallsberg som gäller där jag ska tvinga Jonas och Carin att titta på Da vinci koden med mig vare sig de vill det eller inte. Jag måste se den precis som jag i vår måste se Män som hatar kvinnor. Och detta bara för att jag läst böckerna. Vilken nörd jag är.

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0