Igår

gick jag och la mig klockan åtta. Somnade nästan direkt, helt sjukt trött. Trodde dock att jag skulle vara piggare idag än vad jag är. Det tar tydligen mycket tid att återhämta sig från den hårda valvakan.

Fick faktiskt ett vg på matteprovet dessutom, och det ska firas med maf-test på löparbanan om knappa två timmar. Kuuuuuuuuuuul:D:D:D

Väntar på att Cajjan ska komma hem så jag kan leka med henne eftersom jag fick dissen från LP, trots att jag hjälpt henne plugga till morgondagens företagsekonomi prov.

Sen ska jag även skälla på någon så att någon städar vårat vardagsrum, där det ser överjävligt ut efter tisdags natten. Och efter gårdagens pizza som står kvar på bordet. Det är dessutom stökigt i mitt rum för att någon lagt alla mina kläder på golvet, är det jag?

Elof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0