Debut

Som gästbloggare här på cajjsunk.blogg.se så är det här mitt första inlägg! Jag ska nu från min synvinkel och perspektiv klargöra hur elin och carins vardag ser ut just idag. Carin är spårlöst försvunnen, möjligtvis är hon hos håkan och har träningsamtal, men jag vågar inte gå dit o kolla ! Elin däremot har mkt för sig ! Ikea påsar ska packas upp efter dagen shopping på marieberg. Bla ska 100 värmeljus placeras ut som ett stort hjärta på natthusbordet. Dom ska användas imorn när jonas kommer på besök. Stackars johan runesson som har sitt rum vägg i vägg med elin, han kommer få en hård natt imorgon, eftersom diverse ljud kommer höras genom väggen.

by martin sand

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan jag kommer aldrig få vara gästbloggare!

2008-11-11 @ 22:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0