sfa

Nu håller jag på att återhämta mig hemma i Tullinge efter en mycket aktiv termin. Eller återhämta vet jag inte, har varit ute och kört sex minuters intervaller och kan numera inte ta mig ner för trappen på ett vettigt sätt vilket är lite jobbigt.

Igår var det hursomhelst julavvslutning. Våran grupp+4 grupper till sjöng sånger, och jag kan garantera att det var Cajjsunk som hördes mest. Det var lite pinsamt, men eftersom vi verkade vara de enda som tog i ända från tårna så fick det vara som det var. Det är i alla fall över nu.

Imorn väntar långpass, sista en och en halv timmen som jag ska få ihop denna vecka. Om jag kan ta mig ner för trappen det vill säga, vilket är högst otroligt i mitt nuvarande tillstånd. Jag måste gå ett trappsteg med ena foten och sen sätta upp andra foten på samma trappsteg innan jag kan gå vidare, lite som en gamal tant.
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0